بسته خبری پلیس مازندران| از کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق تا توقیف قاچاق کالای میلیاردی در استان

بسته خبری پلیس مازندران| از کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق تا توقیف قاچاق کالای میلیاردی در استان

، سرهنگ ناصر علی صفرپور طی گفت‌وگویی اظهار کرد:: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب، گشت‌زنی در محورهای جنگلی و کنترل خودروهای باری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دودستگاه خودروی نیسان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی هر دو خودروی نیسان را پس از شناسایی متوقف و در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی چهار تن انواع چوب‌های قاچاق را که به‌صورت غیر مجاز از جنگل‌‌های اطراف برداشت شده بود را کشف کردند.

صفرپور با اعلام دستگیری دو قاچاقچی چوب در این اقدام پلیسی، خاطرنشان کرد:چوب‌های جنگلی کشف شده با تشکیل پرونده قضایی به اداره منابع طبیعی تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 *کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا بیان کرد: ماموران انتظامی پس از شناسایی خودروی نیسان حامل چوب‌های قاچاق با هماهنگی قضایی آن را متوقف و در بازرسی از آن مقدار دو تن چوب جنگلی که به‌صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادست نکا برداشت شده بود را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این اقدام ماموران انتظامی یک قاچاقچی را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

*کشف ۶ کیلو مواد مخدر در تنکابن 

سرهنگ غلام حسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۶ کیلو گرم مواد مخدر حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد و گفت: ماموران انتظامی پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهم را شناسایی و موضوع را با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در اقدامی غافل‌گیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

*توقیف خودروی سواری حامل گوشت قاچاق در بهشهر 

سرهنگ حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۵۰۰ کیلو گوشت فاقد مجوز بهداشت و سه تن چوب قاچاق از دو دستگاه خودروی پژو و نیسان خبر داد و گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کنترل تردد خودروهای عبوری را با اجرای ایست و بازرسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف سه تن چوب قاچاق جنگلی در بازرسی از آن افزود: ماموران انتظامی پس از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو نیز ۵۰۰ کیلو گوشت قاچاق و فاقد مجوز اداره بهداشت را کشف و دو قاچاقچی را دستگیر کردند.

*توقیف کالای قاچاق میلیاردی در جویبار 

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف کالای قاچاق ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی از دو دستگاه خودرو وانت نیسان خبر داد و اضافه کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو خودروی نیسان حامل کالای قاچاق در منطقه لاریم موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۹۶ قوطی فلزی سیم جوش صنعتی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش فارس؛ درخواست فرماندهان انتظامی از مردم این است که در صورت شناسایی افرادی که اقدام به قاچاق فراورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند  یا هرگونه تخلف مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

قاچاق سازماندهی شده چوب

روزانه ۶۲ میلیارد ریال در صنایع چوب و کاغذ مازندران هزینه می‌شود

کشف و ضبط بیش از ۲ تن مواد مخدر در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha